03 juni, 2014

ThermaCare Buzzning

Fick nöjet att testa ThermaCare värmeomslag för ryggen. Jag delade ut alla exemplar och testade ett omslag själv. Första intrycket var njaääee... blir det här nog tillräckligt varmt?! Det kändes dessutom lite som att sätta på sig ett stort bandage. Fick lite sjukhusvibbar där ett tag.


Men då jag kommit över det och satte jag mig ner vid datorn för att arbeta lade jag märke till hur jag gillade den i smygande takt växande värmen! Jag märkte att jag själv kunde påverka hur varmt omslaget kändes genom att luta mig mer eller mindre mot stolens ryggstöd. Det behändiga med dessa, då man jämför med den vanliga vetedynan som värms i micron är att omslaget är så smidigt att ha på sig. Om man inte ligger på mage vill det gärna bli lite trixigt med vetedynan för att få den att hållas på plats mot ryggen. Men nu följde ju värmeomslaget med vartän jag rörde mig. Behändigt må jag säga!

Det sista omslaget sparade jag till H, han skulle verkligen behöva testa omslaget. Men nu märker jag att jag sitter och fingrar på paketet och funderar om jag kanske ändå kan få använda det sista det istället...


Inga kommentarer: