15 april, 2012

Har ju också loppat lite

eller mycket. Beror väl vem man jämför med.

Några somriga tyger.
Har helt tydligt fått blommor på hjärnan.
Alla ovanstående är fyndade för länge sedan men har inte blivit uppdaterade hit förrän nu.
Hela högen av skönheter från SPR i vasa. Hox det gula påslakanet uppe till vänster har samma mönster som den turkosa på tidigare bild. Också den hittades några veckor tidigare på samma ställe.
Här är mina senaste fynd. De hade slutförsäljning på lördagen vid antik/porslin/skräp-budjun bakom SPR. Allting på bilden tog jag hem för cirkus 8 euro.

Detta tyg har jag hamstrat till mig redan för en tid sedan men glömt visa upp. Två gardiner i OTROLIGT vackra och starka färger ligger och myser i mitt skåp. JEJ!! (ska nog hänga upp dem, bara vi flyttat och passligt fönster hittas).

Under påsken köpte jag mig ett begagnat runt matbord i trä. Det är Asko som tillverkat den i tiden, och jag är så otroligt nöjd över fyndet! Kommer att passa suveränt med mina Fanett stolar. Idag skickade jag dessutom svärmor ut på uppdrag, och hon fick hämta hem 4st pinnstolar. Dock ej Fanett, men lite liknande som kommer att smälta in precis rätt vid bordsmöblemanget. Bilder utlovas senare.

Inga kommentarer: