19 januari, 2013

Loppisfynd

Det är länge sen jag senast varit på loppisrunda, och jag hade tidigare planerat in en sväng till Jeppis för idag. Men idag kom jag inte ihåg det längre. Mitt på dagen slog det mig, och jag blev så irriterad på mig själv att jag for och expressloppade till Kokkola istället. Var till 5 loppisar på tre timmar just före stängningsdags på alla. Planerade alltså besöken enligt stängningsdags. Först till de som stängdes kl 14, sen kl 15 och till sist de loppisar som hade öppet till kl 16.
Och riktigt bra fynd gjorde jag. Eller vad sägs om meterdragkedjor för 0,50€ styck. Det fanns mer sådana, men jag täcktes inte ta hela min kasse full med dragkedjor. Förutom syrelaterade fynd hittade jag Nokias gummistövlar till V för 2€ och lite pysselmaterial för småslantar. Jej!

2 kommentarer:

Lena sa...

Täcktes inte? Klart man roffar åt sig precis allt man vill ha :D

Simone sa...

Fniss! Jag tog ju de bästa och längsta, och det är ju inte precis så att jag inte skulle ha några dragkedjor från förr här hemma. =D