12 februari, 2013

T-shirt

Var på Me&I party idag och inspirerades av den färgglada kollektionen. Det riktigt kliade i fingrarna när jag kom hem, så jag plockade fram ett fint tyg som passar bra till en fräsch t-shirt. Mönstret är från nån gammal Ottobre och heter Hoops, storleken på mönstret var 104, men jag klippte till ordentliga sömsmån, förlängde nertill och satte in en storlekslapp på 110. Puffärmarna ger det där lilla extra.

Fin till våren, visst! Kanske V tillochmed vill ta på sig den imorgon inför dagisfotograferingen.

Jag är en lite krånglig kund då det kommer till att köpa barnkläder då jag alltsom oftast tänker att jag själv kan sy upp liknande plagg för en lite mindre slant. Men idag köpte jag faktiskt ett plagg från Me&I. Fast det var ju till mig själv då. Det blev ett par snygga jeans.

Inga kommentarer: