12 september, 2013

Buzzar tandkräm

Ja, närmare bestämt Pepsodent White Now Triple Power Gold. Ett långt och krångligt namn med reklam som lovar mycket.
Bland annat att vi får vitare tänder direkt tack vare den blåa hinnan som lägger sig på emaljen och ger en optisk effekt som gör att tänderna ser vitare ut. Därutöver sköter tandkrämen vid regelbunden användning givetvis om andra beläggningar som kaffe- och nikotinmissfärgningar.

Det här med att ge vitare tänder. Njaaeeh, jag vet inte om jag tycker mina tänder blivit vitare. Iofs har jag inte annars heller kaffe/nikotinmissfärgningar att ta bort. Men inte tycker jag att jag riktigt ser den optiska effekten heller. Men kanske jag inte tittar tillräckligt noga. Vissa andra som testat har berättat för mig att deras tänder verkligen ser vitare ut.

Oberoende om de blivit vitare eller inte, så är den en sak jag VET att mina tänder blivit. Och det är RENARE! Ja, känslan är härlig då man är klar med borstningen. Tänderna känns underbart rena! Detta beror säkert på hinnan som lägger sig på emaljen och ska ge den optiska effekten. Om inte annat så ger den en härligt ren effekt på tänderna.

När man ännu lägger till faktumet att smaken är mycket lyckad, fräsch, men inte för stark. Inte söt. Riktigt bra alltså, så kan man bara med gott samvete konstatera att detta definitivt är en produkt för mig. Jag kommer gärna att använda denna även i fortsättningen. #pepsodentwhitenowgoldsuomi #buzzador

Vill du ha mer information om att vara Buzzador? Klicka här.

Inga kommentarer: