11 november, 2012

Flunsig syinspiration

Har blivit slagen av en riktigt ordentlig flunssa som gör att jag är snorig som få, får svindelattacker och temperaturen pendlar mellan stegring och feber. För att inte glömma värken i kroppen. Såhär har jag mått hela helgen. Och i detta tillstånd får jag världens syinspiration!??! Så jag börjar sy. Min väninna har nyligen fyllt 30 år och den här ska hon få som en försenad gåva.
 
Syinstruktionerna för denna triple-zip poutch hittar du här samt under fliken med tutorials.
Börsen är rätt så arbetsdryg och tidskrävande med många olika moment. Men ack, så bra den blev.
Ett tag funderade jag i mitt flunssiga sinne om jag överhuvudtaget skulle ge bort den, börsen blev så fin.
Men kom fram till att jag får göra en egen till mig själv. Väldigt behändigt med tre olika fack, allt får sin egen plats liksom.

2 kommentarer:

Unknown sa...

smart börs! Den åker in på min to-do-lista.

Simone sa...

Ja faktiskt! Har ren valt ut tygen för nästa börs. =)